Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013

Wall Street Journal: Kυβερνήσεις εξασφάλιζαν δουλειά στους υποστηρικτές τους μέσω ΕΡΤ

Το κλείσιμο της ΕΡΤ αποτελεί πια παγκόσμιο θέμα με τα διεθνή μέσα να παρουσιάζουν εκτενή ρεπορτάζ από το «λουκέτο» στην κρατική τηλεόραση. Η Wall Street Journal πέρα από την ενημέρωση προχωρά και σε έμμεσο σχολιασμό της κατάστασης κάνοντας λόγω για πολιτικές ευθύνες και για προσλήψεις μέσω ρουσφετιών.
«Επί σειρά ετών, η ΕΡΤ υπήρξε ο προνομιακός

Η Ελλάδα δεν ανήκει πια στο δείκτη των ανεπτυγμένων χωρών.



Το είχαμε προβλέψει ότι οι ισοδύναμες χώρες σε σύγκριση με εμάς θα είναι Τσαντ Σομαλία Ερυθραία Ιράκ. Τα καταφέραμε. Μπράβο μας! Μετά από 200 χρόνια θα ξανά αποκτήσουμε τα στοιχειώδη που είχαμε έως σήμερα. Και τα έξαλα ψώνια θα γράφουν Καιρός Γαρ Εγγύς. Εγώ επαναλαμβάνω τα λόγια του Κωστή Παλαμά: Ραγιάδες έχεις μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι. 
Διαβάστε παρακάτω:
 

Μήπως ξέρετε γιατί σταμάτησε τις αναρτήσεις από 30/5;


Γιά πρώτη φορά στην ιστορία της, η κρατική τηλεόραση εκπέμπει... ελεύθερα και όχι ως ''κυβερνητικό παπαγαλάκι''

http://www3.ebu.ch/cms/en/sites/ebu/contents/news/2013/06/monitor-ert-online.html



Το ιντερνέτ ''τσακίζει'' την αυταρχική, γελοία συγκυβέρνηση των ξενόδουλων-διεφθαρμένων ''καραγκιόζηδων'':
Εξευτελισμός της άθλιας συγκυβέρνησης σε παγκόσμιο επίπεδο
 Δείτε Live ΕΡΤ, που την ''έκλεισε'' η μνημονιακή ''χούντα'' της Ελλάδας των... διαταγμάτων (το πρόγραμμα των απεργών, 24 ώρες LIVE)
Η συγκυβέρνηση πολιτικών ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ, υπό τον Α. Σαμαρά, προτιμά τα ιδιωτικά ''πειρατικά'' κανάλια, των φοροαπαλλαγμένων ''νταβατζήδων''


Τα υποζύγια χρειάζονται σαμάρια... Τα σαμάρια γιά τα υποζύγια, χρειάζονται Σαμαρά