Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

Η χώρα των ληγμένων



Δεσμεύτηκαν 14.000 κιλά μαύρου πιπεριού στον Πειραιά!!
Το πιπέρι κρίθηκε ακατάλληλο για κατανάλωση, καθώς δεν πληρούσε τις ελάχιστες ποιοτικές προδιαγραφές, ενώ παρουσίαζε εκτεταμένη μυκητολογική προσβολή, λόγω υγρασίας, και έντονη οσμή μούχλας.
Η συγκεκριμένη ποσότητα μαύρου πιπεριού παραμένει στον χώρο του Ε' Τελωνείου Πειραιά, μέχρι την καταστροφή ή την επαναποστολή στη χώρα προέλευσης, μέσα σε 60 ημέρες.

Γιατί οι πλούσιοι δεν ενδιαφέρονται για τι συμβαίνει γύρω τους;


Όταν η αρπαγή γίνεται τρόπος ζωής για μια ομάδα ανθρώπων σε μια κοινωνία, με την πάροδο του χρόνου αναπτύσσουν ένα νομικό σύστημα που την νομιμοποιεί και έναν ηθικό κώδικα που την επιβραβεύει. Frédéric Bastiat, Γάλλος οικονομολόγος




ΕΤΣΙ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ....




Παρά να τα πάρει άλλος, κάλλιο εγώ που ‘μαι κουμπάρος.
Ελληνική Παροιμία

ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΙ.ΕΤΑΙ Η ΜΑΜΑΚΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΣ ΤΖΕΙΩΤΗΣ



Ο Ιάκωβος Ρώττας απαντώντας προφανώς σε ερώτημα του Κοραή στις 12-3-1825 του γράφει ότι οι Χίοι Κουρπάν λέγουν όχι την τζειάν που είναι σιτάρι ξεφλουδισμένο και οι Έλληνες ονομάζουν φάρον, αλλά το αλεσμένο απο το χερόμυλο σιτάρι , το οποίον στην Κέα λέγουν πληγούρι Όταν οι Τζειώτες δεν έχουν χερόμυλο , το κοπανίζουν και την πράξη τη λένε μαμακίζω Περιγράφει λεπτομερώς το χερόμυλο , τον τρόπο λειτουργίας και τον κόπανο Τις πληροφορίες αυτές ο Κοραής θα τις χρησιμοποιήσει στα Άτακτα Στο Ρώτα απαντά στις 6-7-1825 ότι ξέρει τον φάρον Το πληγούρι θεωρεί ότι είναι τούρκικο μπλουγούρ Φοβάται ότι και ο Κουρπάς είναι τούρκικος και για το μαμακίζω επιφυλάσσεται
Απόσπασμα απο το βιβλίο Κώστα Β Κουκουρίδη ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΟΡΑΗ